Alla inlägg under november 2009

Av J - 19 november 2009 09:22

jag har varit off det senaste eftersom jag har jobbat, jobbat och åter jobbat.

Vikten har skitit sig big time men idag bestämde jag mig för att ta tag i det - igen.

Jag hatar allt fett och jag vet att om jag bara vill, kan jag gå ner mer.

Bli smal och fin betyder så mycket att det nästan ör skrämmande.

 

Trots att jag ätit massa skit som jag inte borde har ångesten krupit sig

under skinnet och fått mig att gråta. Gråta för att jag skäms över hur jag behandlar min kropp.

Det som är bra med jobbet, förutom att jag trivs jättebra, så är det guld värt att man faktiskt

glömmer bort att äta själv. Och då syftar jag på skräpmat och choklad - den stora boven.


Jag har ångest precis i detta nu, eftersom jag hetsar mer än någonsin det senaste.

För fem minuter sen åt jag tre skivor vitt bröd med smör och NUTELLA. Massor.

Jag vill verkligen batra kräkas och bli ren igen. Tom. Men jag kan inte.
Jag får inte för pojkvännen.


Jag hoppas att jag imorgon kommer in i det gamla och räknar mina kalorier.

Idag blir det mycket promenerande och så ska jag jobba hela dagen.


/J

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards