Alla inlägg under december 2009

Av J - 3 december 2009 09:22

Det första jag vill säga är TACK till er som kommenterat och stöttat mig trots att jag vart väldigt off på senaste. Det värmer tjejer!

 

Idag har jag bestämt mig för att göra en "home-made detox" i några dagar.

Bara för att se om det fungerar.

Pratade med en kvinna på mitt arbete igår om dieter och så vidare. Hon hade en vän som detoxade ibland med en lite annan slags kur.


Hon gjorde ialla fall så, att ibland när hon kände sig uppsvälld och var medveten om att hon ätit dåliga saker under en tid, så brukade hon rensa ur sin kropp med hjälp av att äta endast frukt, grönsaker och nötter under en vecka/två veckors tid. Ingen direkt detox-kur, men slående lika.


Min tanke är då: Varför inte? Jag har hetsätit det senaste och gått upp två äckliga kilon som satt sig på låren. Jag som nådde mitt mål och blev normalviktig. Jag är dålig.
Jag får skylla mig själv och ska göra allt för att stå ut. Jag lovar.

Håll tummarna för mig!


Frukost: -
Lunch:
2 bananer ~ 200
Middag:
Kvällsmat:

Träning: 1h pw - 501
Dagens intag:

 

BMI: 25,5 (attans!)


/J

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards